1. A termék kiválasztása
Attól függetlenül, hogy a kellékanyag neve, cikkszáma, vagy a nyomtató típusa alapján szeretné a terméket kiválasztani, célszerű használni a felül, középen elhelyezett keresőt. A felső menüben a termékek, a kategóriájuk (nyomtató kellékek esetén a nyomtató alapján) alapján érhetők el. Mindezek mellett, a főoldalon legalul pedig, egy 3 lépéses Toner és patron kereső is segíthet a kívánt termék kiválasztásában. A keresési eredmények csoportosítva jelennek meg, annak érdekében, hogy Önnek minél könnyebb legyen a tájékozódás. A termék adatlapján szerepelnek a kapcsolódó termékek (pl. a gazdaságosabb kiszerelésű kellékanyagok, vagy színes nyomtatók esetében a többi szín), valamint az adott termékhez kapcsolódó (kompatibilis) nyomtatók listája is. Az utóbbira kattintva az adott készülékhez tartozó összes kellékanyag láthatóvá válik, egy helyre listázva. Természetesen, amennyiben bármi segítségre lenne szüksége, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére.
2. Szállítási és számlázási adatok megadása
Az oldalon lehetőség van regisztráció nélküli vásárlásra is, viszont a regisztráció előnye, hogy lehetővé teszi számos kényelmi szolgáltatás elérését, mint például a korábbi rendelések nyomonkövetése, vevőegyenleg és számlák figyelemmel kísérése.
3. A megrendelés feladása
A rendelési folyamat legvégén még ellenőrizhetőek a megrendelt termékek, árak, mennyiségek. Megadható továbbá a választani kívánt fizetési mód, a megjegyzés mezőbe pedig egyéb fontos információ kerülhet, melyre nincs máshol dedikált hely. A megrendelést követően, automatikusan visszaigazoljuk azt. A minimális rendelési érték 2017.05.01. napjától nettó 3937, bruttó 5000.- Ft. A rendeléseket tehát az adott összeg felett tudjuk befogadni, az átvétel módjától függetlenül.