GLS futárszolgálattal

A megrendelést követően az árut becsomagolva, egy vonalkóddal ellátott címkével átadjuk a GLS futárszolgálatnak. Az átvételt követően a megadott email címre elküldjük a csomagszámot, amellyel nyomon lehet követni a kiszállítást. A számlát minden esetben a csomagoláson belül, vagy nagyobb csomagok esetén, a csomagoláson kívülre ragasztott átlátszó zsebben helyezzük el. A GLS futárszolgálat munkanapokon reggel 8:00 és délután 17:00 óra között teljesíti a kiszállítást. A napon belüli időpontról (3 órás intervallum pl. 10:00 – 13:00 között) a szállítás napján, a szállítást végző futár telefonszámával együtt, a GLS egy email-ben ad tájékoztatást.

GLS CsomagPontok

A rendelés leadásakor térképes kereső segítségével kiválaszthatja az Önhöz legközelebb eső vagy legkedvezőbb nyitvatartással rendelkező GLS CsomagPontot.  Amennyiben a szállítást CsomagPontra kéri, a csomagátvevő helyen az értesítéstől számított 5 napon belül bármikor átvehető a küldemény. A GLS CsomagPontok hosszú nyitvatartási időben fogadják az ügyfeleket, így az Ön számára legkedvezőbb időpontban veheti át a csomagot.



MPL házhozszállítás és PostaPontok

Az MPL-lel kért rendelések teljesítése hetente egyszer történik, így a kiszállítási idő hosszabb lehet.



Saját eszközeinkkel

Elsősorban nagyobb megrendelések, számunkra optimális útvonalon elhelyezkedő címek esetén vagy szerződéses ügyfeleink részére történik saját autóval a kiszállítás. Ilyen esetben természetesen csomagszámot nem tudunk email-en küldeni, azonban a szállítás várható időpontját feltétlenül jelezzük.