A fizetési módtól függetlenül a számlát minden esetben csatoljuk a csomaghoz. Nagyobb csomagok (például tonerek) esetén egy átlátszó okmánykísérő tasakba tesszük, majd a csomagolás külső részére ragasztjuk, befelé fordítva. A légpárnás tasakban (borítékban) küldött termékek esetén a számlát a tasakon belül helyezzük el. Ezek mellett, a számlát e-mail is elküldjük, valamint regisztráció esetén, azok később is bármikor letölthetőek.
1.) Utánvét
A fizetés a csomag átvételekor a futárnál készpénzben, vagy bankkártyával történik. Csomagpontra történő szállítás esetén az oldalunkon történő bankkártyás fizetés, vagy előre utalás lehetséges.
2.) Előre utalás
A termék megrendelését követően az utaláshoz szükséges hivatkozásul szolgáló számlaszámot email-en küldjük el. Az összeg folyószámlánkra érkezésekor adjuk át a futárnak a csomagot, így a rendelés beérkezése és a csomag feladása a banki átfutási idő miatt nem esik egy napra. Amennyibe az összeg, munkanapokon, hétfőtől csütörtökig 14:00-ig, pénteken 12:00-ig folyószámlánkon jóváírásra kerül, akkor a csomagot még az adott napon átadjuk a futárnak. Kérjük, csak visszaigazolt rendelések és a hivatkozási számlaszámok ismeretében utaljanak folyószámlánkra.
3.) Átutalás
Az átutalással való fizetés a kollégáinkkal történt egyeztetés és engedélyezés után lehetséges. Az engedélyezés kimenetele függ az igénylőtől, a rendelés összegétől, hogy első alkalommal történik-e a vásárlás, vagy rendszeres vásárlóról van-e szó. Lehetséges, hogy kollégáink a rendelésekhez szükséges adatokon túl további adatokat kérhetnek ennek eldöntéséhez.
4.) Készpénz
Készpénzes fizetés olyan esetekben történhet, amikor nem futárszolgálat, hanem saját szállítónk adja át az árut. Ebben az esetben, a számlát kollégánktól fogja megkapni, nem a csomaghoz lesz mellékelve.
5.) Bankkártya
Weboldalunkon lehetőség van Online Bankkártyás fizetési lehetőségre a SIX Payment Services rendszerén keresztül. Kényelmesen fizethet regisztráció nélkül a bankkártya megadásával.